Tuesday, May 17, 2016

CIKGU SURAYA YANG "MELETOP"



APA cikgu Suraya ni? Bila tiba sahaja sambutan hari guru pastinya nama ini yang akan memenunuhi ruangan media sosial, terutamanya di Twitter yang penuh dengan ucapan “Selamat hari guru cikgu Suraya“.

Orang kata cikgu Suraya ini legend, lebih-lebih lagi dalam kalangan lelaki. Mustahil pelajar-pelajar lelaki zaman 90-an tidak tahu cerita berkenaan kisah novel Cikgu Suraya kan? Heh.

Kami kongsikan sedikit pengguna-pengguna Twitter yang rata-ratanya ‘peminat’ setia cerpen tersebut.





Cikgu Suraya merupakan watak fantasi sebuah cerpen lucah yang mengisahkan tentang seorang pelajar bernama Amir yang berzina dengan guru Matematiknya.

Cerpen tersebut sangat popular sehinggakan pada 2014, sebuah trailer untuk filem adaptasi cerpen seks tersebut telah dihasilkan yang mana menerima pelbagai kritikan daripada netizen.

Haa buat sesiapa yang belum membaca cerpen ini bolehlah membacanya dengan hanya menulis kata kunci ‘Cikgu Suraya’ sahaja di enjin carian Google.-


1 comment:

  1. Saya tidak dapat berterima kasih kepada perkhidmatan pembiayaan lemeridian yang cukup dan membiarkan orang tahu betapa saya bersyukur atas segala bantuan yang anda dan kakitangan pasukan anda telah menyediakan dan saya berharap untuk mengesyorkan rakan dan keluarga sekiranya mereka memerlukan nasihat atau bantuan kewangan @ 1,9% Kadar untuk Pinjaman Perniagaan .Via Hubungi:. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. Teruskan kerja hebat.
    Terima kasih, Busarakham.

    ReplyDelete